Klantenservice

Betaling
Creditcard (VISA, MasterCard)

Het is heel eenvoudig en veilig voor online betaling in onze sportsrunner.nl. We bewaren uw creditcardgegevens niet of beoordelen ze niet. Alle informatie is versleuteld en verzonden zonder risico via een Secure Sockets Layer (SSL) protocol.

OPMERKING: Waarom is mijn betaling mislukt?

Betaling met een creditcard kan falen als gevolg van De volgende redenen.

1, onjuiste informatie Verkeerd creditcardnummer of wachtwoord zal leiden tot het falen van de betaling. Probeer opnieuw te betalen en zorg ervoor dat de informatie correct is.

2, Onvoldoende krediet. Controleer alstublieft uw account en zorg ervoor dat de fondsen voldoende zijn.

3, Bankautoriteit en Fraudepreventiesystemen. De transactie kan worden geblokkeerd omdat het land van het bankidentificatienummer niet overeenkomt met het land van het factuuradres of het land van factuur en het land waar het IP-adres zich bevindt, komen niet overeen.

4, Betalingssysteem Handhaven. We houden ons systeem regelmatig in stand. De betaling kan worden mislukt door het onderhoud. Probeer het later nog eens.

Als u problemen hebt met het betalen via een creditcard, probeer dan nog een betaalmethode en betaal het opnieuw. Ook kunt u contact met ons opnemen voor meer betaalmethoden.


Return & Uitwisseling
Voor retourzendingen:

Items kunnen teruggestuurd worden voor terugbetaling of ruilen met 7 dagen na de datum van & nbsp; ontvangst. Maar de reden voor de door uzelf veroorzaakte opbrengsten (bijv. Maat, kleur die u kiest) kan niet worden geaccepteerd. Retourzendingen kunnen binnen 7 dagen na ontvangst worden verzonden. Alle teruggegeven artikelen mogen nooit gebruikt worden en in nieuwe staat. Alle teruggegeven pakketten moeten verzekerd zijn. Wat betreft het retourneren van juiste artikelen voor een terugbetaling: alle teruggegeven artikelen zijn onderworpen aan een & nbsp; Bankvergoeding en verzendkosten. Kopers zijn altijd verantwoordelijk voor de verzendkosten. Sepcial omstandigheden kunnen partnerschap met zakelijke zakenpartners vereisen. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze klantenservice.


Belangrijke mededeling:
1. Hoewel we terugkeerbeleid bieden, rekening houdend met de tijd en het geld dat verbruiken, waarderen wij u zeker of u al uw vragen en problemen duidelijk kunt maken voordat u uw bestelling plaatst.

2. Neem alstublieft contact op met onze klantenservice om het retouradres te verkrijgen. Alle retourzendingen dienen te worden verzonden naar het verzendadres dat wij u mailen, als het niet het juiste adres is, zijn wij niet verantwoordelijk voor het verlies dat door het probleem is veroorzaakt.

3. Wij zullen niet verantwoordelijk zijn voor het verlies als het geretourneerde pakket verloren gaat tijdens de zending, de originele postkantoorbewijs moet worden bewaard om de vergoeding te vorderen.

4.Als u retourneren voor terugbetaling terugstuurt: Verzending en Behandelingsheffingen zijn niet terugbetaald. Wij dekken niet de verzendkosten van retourzendingen of uitwisselingen van het juiste orderpakket, u bent verantwoordelijk voor de verzendkosten. Daarnaast raden wij u aan om tracking en verzekering voor uw eigen bescherming toe te voegen, aangezien we niet verantwoordelijk kunnen zijn voor verloren zendingen of vastgehouden door de douane.


Verzenden en bezorgen
Verzenden
Ons bedrijf neemt de snelste zending van de wereld, inclusief EMS, DHL. De meeste bestellingen worden verzonden via de International Express Mail Service en komen meestal binnen 1 week binnen. Wij zijn een professionele online dealer en werken samen met EMS lange termijn. Alle bestellingen zijn verzekerd voor het volledige aankoopbedrag, en kunnen worden gevolgd op de EMS Website.

Zorg ervoor dat u thuis bent als u verwacht dat de pakketten aankomen.
Alle pakketten worden verstuurd in een ander vakje.
Terwijl voor groothandel, neem dan contact met ons op! Gratis verzending en grote korting kunnen worden aangeboden.

Levertijd
Ontvangst van internationale bestellingen duurt 7-12 werkdagen. Over het algemeen is de totale verwerkingstijd en verzending gelijk aan de totale levertijd. De verwerkingstijd bedraagt ​​in het algemeen 24 uur tot 2 dagen. De verwerkingstijd omvat het ontvangen van uw bestelling, het verzenden van informatie naar het betreffende magazijn, het verpakken en verzenden van het item naar. Nadat de behandeling is voltooid, begint de expeditie. Vervoer tijd is de doorsturen tijdstip express levering van het magazijn naar uw afleveradres.

Internationaal Verzenden
Wij bieden expresse bezorging met verzekerings- en bevestigings tracking-verzendkist. Het duurt meestal 5-12 werkdagen voor levering. 24-72 overuren voor de verwerkingstijd en kan tot 72 extra uren duren, als we contact opnemen met de betalingsverwerker voor creditcardverificatie.

Wij zijn niet aansprakelijk voor het in rekening brengen van douanerechten in elk land. Wij storten de volledige verzendkosten voor alle retourzendingen en internationale handel.

* Voor pakketten die niet worden opgehaald of teruggestuurd wegens onvolledig adres, worden de werkelijke verzendkosten in mindering gebracht op de restitutie.
* Als uw bestelling niet op tijd komt, is er mogelijk vertraging als gevolg van compensatieverwerking die is aangepast voor uw land. Voel je vrij om ons te mailen om u te helpen uw pakket op elk gewenst moment te vinden.
Bestelling bijhouden
Bestellingen bijhouden zijn beschikbaar op de pagina Mijn account of u verzenden Een tracking link met het volgnummer per email wanneer de bestelling is verzonden.

Als uw bestelling laat verschijnt, moet u de volgende punten overwegen:
* Levering vindt alleen plaats op weekdagen, maandag tot en met vrijdag
* Van bepaalde feestdagen die de vervoerders niet ophalen of leveren.
* Wij nodigen u uit om ons te contacteren voor verdere hulp.